julmust<3

sitter här i myskläder har inte orkat duscha än! har en 1,5L julmust i knäet. åå vad jag älskar julmust. de är den godaste drickan jag vet. tänk er? riktigt kall julmust. muuuuums. hahahha vet ni vad jag kom och tänka på nu? maria montazami. HAHAHAHAHAHA gud va jag kan skratta åt henne. jag och denice höll på att dö när vi hörde henne! hahaha och vet ni vad? anders och danne kallade mig maria montazami för att jag är beroende av lypsyl. hahah de va faktiskt elakt! hahahah nej gu va jag bara babblar strunt. jag måste ta och pallra mig in i duschen och sova sen. kommer ju aldrig orka upp imorgon annars! ska iallafall vara med julia, anders & axel imorgon, kanske nån mer vi får se vilka som är på :) men vi hörs väl imorgon! pussssssselipuss älskipälskisar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0