livet leker!

alltså finns det nå härligare? det är fredag, vi har en hel veckas lov och jag sitter och mumsar på en stor fet godis påse som aldrig vart godare förr? nej de gör fan inte de! hahaa. vet ni hur gott de va med godis efter typ två månader helt utan?! herrejises va gott godis är. haha, jaja nu ska jag sluta babbla om mitt satans godis, fredag idag som sagt, jag sitter och mumsar godis, ska äta pizza om minde än en timme, sen ska jag kila ut. kvällen ska bli grymmmmm!  herregud va jag ska vräka i mig godis liksom? :) so prov idag som sagt! gick helt okej faktiskt, visst de kunde gått bättre, men sak samma, helt okej är väl helt okej? hahah. nej nu ska jag äta godis och kolla typ nåt bra program. hinner nog inte skriva nå mer innan jag kommer hem typ inatt. kanske skriver då. annars hörs vi imån! pussninussi mina fina!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0