ny vaken :)

känner mig riktigt utsövd just nu faktiskt, på väldigt länge! :) haha fast jag vaknade utav sms, men skit samma, klockan är ju tolv så de gör inget :) hah men shit va hungrig jag blev bara sådär! :O haha ska väl äta frukost nudå. men min mamma va i duschen och hon hade gjort nåt med golvet, och då fick man inte gå på de på en halvtimme, och hon sa de till mig när jag sov så jag vet inte om de gått en halvtimme, men hon sa precis att de va lugnt att gå på de så nu blire frukost. sen blir de julia. hörs senare.  OCH IMORGON ÄR DET FREEEDDAAGGGGG!!!
jaja, puss vi hörs.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0