ojäääää

nu har jag nyss kommit hem, har vart med denice, sanna, putte & axel. vi gick till ica maxi och tillbaka, vi har gått från 7km till en mil idag och de är faktiskt bra gjort!
men nu snart ska jag nog gå och sova för jag är rätt slut om man säger så. men jag ska bara äta upp mitt godis jag började precis på. hihih. alltså ååå vad skönt de ska bli att sova, älskar att gå och lägga mig när man är jätte trött och så får man sova så länge man vill på morgonen. fast riktigt så kommer det inte bli för mig imorgon :( men jag ska ju ut på annat skoj så de gör inget! ;) jag och min kära mami ska åka till falun och kolla lite på kläder. (onödigt jag vet.) "och nu tänker ni, vadå onödigt?" joo för nu äre så här att jag åker till ullared på söndag och kommer hem på tisdag. ååå vad jag ska shoppa loss! :D  det är verkligen behövligt, ska köpa på mig jätte mycket kläder. speciellt underkläder och linnen och sånt. det är sjukt billigt där. och de är ju tummen upp. nej nu håller min mage på att spricka av proppfullhet. ska gå och sova nu, fyyyfan va skönt. sorry för ett aning rörigt inlägg, men jag är trött så vi skyller på de, så vi hörs imorgon. pussinussi söti pöti pluppi♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0