olallalala

wiieeee imån äre fredag!!!!!!!! hhihihiih och min fredag ska tillbringas med ebba & putte och kanske massa fler folk hoppas jag? aja grymt kul kommer vi ha iaf! :D och sen på lördag blire mina kära ompalompier :D:D:D och urban ska med också tror jag! :D känner på mig att denna helg kommer bli suuper precis som förra! :D

jaja, idag så har jag vart så jävla trött precis som dom tidigare månarna den här veckan. vet inte hur många gånger jag har försovit mig.. haha men kommit till tid i skolan iaf och de är ju iallafall bra :) bild hade vi idag också, de va faktiskt ganska kul, blev klar med min bamse, slänger upp en bild på han sen :) blev faktiskt ganska nöjd (för en gångs skull (y) ) sen hade vi bara lektion,lektion & lektion. usch verkligen hatar torsdagar! så de fick bli mjukis kläder. hahah.
jaja, nu ska jag titta på alla tv program jag missat i veckan, jag ska sova en slurre tror jag^^ sen ska jag baka åt mamma -.- sen blir dä väl läxor som vanligt, känns inte som att jag gör något annat.

justja, vad tycker ni om min nya header? fast ebba ska byta till den andra vi gjorde tycker om den mer :) men själv kan jag inte se den på min dator än, för den är helt cp. men de kommer ;) nu blire iallafall BILD TAJM!

min lilla tötis bamse :)




puss & kram, och nyp i stjärten!  /amanda ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0