snart ska jag sova :D

gud vad jag är trötter, ska strax lägga mig och sova! inatt så sov jag ju hos erica och då somnade vi efter fyra nån gång, och vaknade 20 i tolv. sen så åkte jag hem vid tre, vid typ sju drog jag och hanna hem till anton och där va även adam, michal, sanna & denice. :) sen vid halv tolv ungefär skulle alla dra hem typ, och då skulle jag och hanna cykla hem på hannas cykel som inte har nån pakethållare. och de gick ju sååå bra. (y) kedjan hoppade, saken som skulle hålla ihop kedjan lossnade. hahaha. jag och hanna ringer till adam och säger att han måste komma och hjälpa oss. efter ett tag kommer han för dom hade cyklat före, men han fick inte på den så då fick vi gå och möta michal och axel. efter många om och men så fixar det sig och vi kommer hem ungefär vid tolv? man bara bra tog liksom en halvtimme. (y) jaja hem kom vi iallafall. som tur va. nej usch vad jag babblar. nu ska jag sova.





hare prutti najs.

pusssn!  /amanda ♣

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0