vilken dag!

skönaste skoldagen på väldigt länge. började nio med sämsta teatern! men inte värre än den i falun. som tur va^^ sen gick jag och denice till skolan, hurtiga vi är ;) sen hade vi kemi. och det sög röööv. men sen så slutade vi efter det. vi "åt" lunch i skolan sen övertalade vi lena (världens bästa svensklärare som hon kallar sig) så vi fick sluta klockan tolv :D satans skönt. och imån börjar jag typ halv elva^^ hahaha gud ibland är skolan riktigt chill. men hellre skulle jag ju såklart vara hemma helt. haha. jaja, nu ska jag och denice gå ner och spela pingis, sen ska hon åka och träna och jag ska göra läxor, kaaanske ta mig en spring tur igen, så satans skönt. och sen duscha sen äre slurra som står på schemat.

justja, taaaaaaaack ebba för den nya headern, känns bättre nu. blev bättre med den här :)



nu bjuder jag och denice på en riktig heting.


hare prutti najs.


pusssn!  /amanda ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0