<3

jag vet att de ska gå! jag bara vet det, med vilja går allt, det går inte att ändra på nåt som är gjort. men de som kommer kan man alltid ändra på. allt går med bara vilja. utan vilja blir de svårt. jag vet att de finns vilja hos alla, vissa kanske bara har svårt att ta fram och visa den. men alla har nån sorts vilja de måste man ha! alla har väl nåt man längtar efter, sora som små önskningar. alla lika mycket värt. vad vore livet om man inte hade önskningar? alla männsikor gör fel, de gör en inte till en konstig jävla idiot, utan bara normal. alla gör fel, ingen är perfekt, det är bara och inse! och komma ihåg det. så var rädda om er. och kom ihåg att om man gör fel, så kan man faktiskt ändra sig, och göra det så man gör rätt. till sist. även om allt bara känns skit.





nu ska jag packa min väska inför imån -.- sen ska jag lägga mig och ssoova!

pusss! /amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0