:(

nu ahar jag sovit typ en timme, och jag känner mig bara sämre :( usch hatar verkligen det här! vet inte vad jag ska ta mig till! håller verkligen på att dö av halsont! nyss va mormor här, men hon åkte precis för mamma, pappa & niklas skulle kolla på cykel, så nu ska jag nog slå ner mig i soffan och bara ta de lugnt. kanske träna på lite glosor ifall jag ska till skolan imån, vilket jag inte tror.. :( men hoppas för man hamnar så mycket efter och de hatar jag! justja kemi läxa har jag ju å -.- hare fint ni andra! PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0