:'(

hemma idag med :( men kommer imån! jag skaaaaaa va med på hemkunskapen! så äre bara. ligger i sängen och bara tar de lugnt, ska se på en film nu tror jag. får se vad de bilr. JUSTJA! nyss fick jag reda på av fia att jag och hon vann tävlingen i bilden! hhihihhh vi är sååå bäst! tänk att jag verkligen JAG vann i en bildtävling med hela klassen som motstånd :'o helt otroligt! vi vann en varsin kex choklad så får väl spara den tills jag får äta godis igen :) hare fint. nu bire film, packin och föra över filmer dag. hörs senare! PUSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0