hos denice :)

japp det är precis vad jag gör nu. vi sitter här på golvet i deras vardagsrum och försöker plugga tyska.. men de går inte så bra för vi är inte så fokuserade. för vi orkar inte så mycket för vi är väldigt trötta ^^ får se hur länge vi står ut för sen ska vi väl hitta på något :) men vad vet jag inte hahah. nej nu ska vi fortsätta plugga! :)

dagens bra: jag fick ihop till hela VG på kemi provet, det trodde jag aldrig!
dagens dåliga: jag är sjukt trött & orkar inte plugga nåt till tyska provet -.-

pusssss!  /amanda ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0