inte min grej.

nej inte direkt, origentering är inte min grej precis! och jag verkligen haaaatar det!! usch fyyyfan va dåligt de gick alltså. usch! man får ju nästan skämmas! :o aja skit samma, jag har iaf kommit fram till att de inte är min grej, har alltid hatat det och kommer alltid att göra det. så äre bara.
nu ska jag gö mig typ toast elr nåt, kolla på typ nåt tv program för jag har verkligen sprängande huvudverk, hoppas det går över om jag vilar lite, sen ska jag baaara sitta och plugga kemi! bloggar mer ikväll om jag hinner!



JUSTJA!!! KAN NI FATTA ATT IKEA SKA KOMMA TILL BORLÄNGE ELR?!?!?!?! :D:D:D:D


pusss!  /amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0