längesen.

jahaa du fyfan va rädd jag blev idag! de va fan länge sen jag blev så jäääävla rädd!! :O herreshit fyfan de riktigt hemskt! hahahahah jag trodde nästan att mitt hjärta skulle hoppa ut så jävla rädd blev jag! hahahahah
aja nu ska jag göra detta lite fort. har precis tittat på tv. ska hoppa in i duschen nu, träna lite till provet sen sova. (i tid) för en gångs skull :) haha dagen idag va ju såååå kul. naaat. längtar tills imån för då har vi matte och då blir det typ dö av skratt som vanligt för vi inte fattar ett skiiiit. aja nu måste jag skyna mig. hare.

dagens bra: JAG HAR TAGIT UR TANDSTÄLLNINGEN!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D
dagens dåliga: jag blev sååå jävla helvetes rädd idag!!!!!!!

pussss!  /amanda ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0