man kan bli tokig.

jag mååste bara skriva vad vi kom in på idag på svenskan! tänk så äre så att svart inte ser lika ut i mina ögon som tex fias ögon? (fia nu tar jag dig som exempel!) tänk om svart ser ur som rosa i hennes ögon? det kanske är därför vi gillar olika färger? om man bara fortsätter så kan man bli helt jäkla tokig om man kommer in på sånt där. och tex varför åker inte vi ut i rymden när jorden är upp och ner? och massa sånt? hur och varför äre inte så? det där tar aldrig slut om man kommer in på sånt där. men hur tror ni att det är? svara så får vi se hur just du tror att de är :)

nu ska jag se på roast på berns, sen ska jag sova. hare fint!



pussss! /amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0