plugga&match

kom precis hem som vanligt^^ så nu ska jag sätta igång med att plugga till so provet, borde verkligen sätta fart med de mken jag orkar verkligen inte! jag hatar och läsa på till prov för jag får verkligen inte in de i huvudet. och sen blir allt bara bajs. och jag har inte så lång tid på mig nu heller för klockan sex ska jag kolla på matchen som vi har också (Y) så då kommer jag typ komma hem vid åtta sen ska jag duscha, sen ska jag säkert äta nåt, så de kommer bli en sen kväll (y) och sen ska jag på coz imån också, och då vill man ju faktiskt va lite pigg, för sen ska julia och ebba sova hos mig och blabla men sjukt kul ska de bli iaf :) men nu måste jag verkligen börja plugga men jag ooooorkar inte! aaja nu måste jag gö de. ha de fint! PUSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0