skor.

ååhejj! hur står de till? med mig är allt bra lite sliten sen helgen bara men annars är allt bra :-) va som sagt till kupolen idag, hittade ett par skor på euro sko, som jag verkligen gillade dom satt verkligen skönt på foten, fast de gjorde sjukt ont fortfarande så de tar väl minst en vecka innan jag kan börja använda dom för min tå -.- så jäg längtar verkligen :-D just nu är klockan 14.18 och de känns som om att jag redan har hunnit med massor! :-) och det har bara gått halva dagen, men jag tror iaf att jag bara ska vara hemma och mysa resten, äta lite så småning om och ta mig en dusch och kolla på tv :-) så hare super duper fint! PUSSSSS!

det här är skorna och jag är sjukt nöjd! :)

Kommentarer
Postat av: Ebbs

assnygga! :D

2009-09-06 @ 18:22:56
URL: http://ebbaagren.blogg.se/
Postat av: Putte

Samma som Felicias, dom är snygga =)

2009-09-06 @ 20:55:09
URL: http://putteandersson.blogg.se/
Postat av: Elvira :)

Testa dom idag ja :D <3

2009-09-07 @ 19:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0