söndag :(

hej, usch söndag idag -.- skola imån alltså, åååå orkar verkligen inte!! vill bara sova sova sova. känner mig inte tillräckligt pigg för skola, har haft så jäkla ont i huvudet idag också, så de tar verkligen kol på en. fullt upp idag också, först typ vid tolv kom kusinerna, så då fick jag inte sova ut riktigt.. sen när dom åkte hem tog jag de lite lugnt, sen åt vi cocothai, satans gott! sen nu har jag skrivit klart alla frågor till kemin, åååå gud va skönt de känns nu när de är klart, så nu äre bara å plugga på somsatan, kommer verkligen gå åt helvete för jag är uuuuuuusel på kemi, hatar de också. inte mitt ämne direkt. nu ska jag duscha (måste skynda mig.) för klockan åtta är det ensam mamma söker ^^ sen var de nån bra film jag ska se, elr, den verkade bra iaf :) så nu blire duschen nästa! hare fint. pusss! /amanda

nu är hösten här, kalla vindar kalla kindar.
sommaren är slut,
det blir kallt om nätterna,
det står inte på förns snön börjar falla,
då blir alla bara kalla.
det blir mörkt om kvällarna,
ljusen är på,
då borde ju allt bara gå.
vintern är lång, men ta väl vara på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0