utvilad.

ja det är precis vad jag är, känner mig på topp! men ändå inte för jag vet vad som väntar så fort jag kommer hem :( läxor,läxor & läxor -.- usch!! men jag vet hur skönt de kommer kännas ikväll när jag tagit en dusch, alla läxor är av klarade och nu väntar det bara bra tv-program resten av kvällen. det är sååå jäkla skönt! :) jaja, som sagt ska väl snart åka hem till mig. sen blir de väl att kö igång med läxorna. och allt dedär.. sen kommer väl mamma & pappa hem efter ett tag.. typ fyra. men aja. imån är det måndag och jag kanske ska vara med denice igen :) sen blire nog ut på nånting :) och hon är på dalalagsutagning nu, du är bäst denice, visa dom nu vad du går för och att du ska ha en plats där. för de är du värd.

nej nu orkar jag inte skriva mer. ha det fint hörs säkert mer senare.

 

pussss! /amanda ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0