00.32 - härliga tider

Vart inget med headern, fastnade istället framför 100 tals gamla bilder istället. Och det tog sin lilla tid. ÅÅ jag tittade på bilder sen sommaren 09, och FAN vad jag saknar sommaren. Jag ska se till att sommaren 10/010 kommer bli 10000 gånger bättre, fastän sommaren 09 va den roligaste hittills! Men åå vad jag vill ha värme nu!♥

Jaja klockan tickar på... Och nu ska jag gå och borsta tänderna, tvätta bort sminket och hela faderuttan, sen ska jag bädda ner mig i min underbart sköna säng, och titta på solsidan. Haha! Jag har knappt sett något avsnitt, för jag brukar inte vara hemma då, och om jag är hemma vid den tiden, orkar jag helt enkelt inte kolla. Men så nu tänkte jag att jag ska se, haha! Jaja vi hörs imorgon mina älsklingar. Pusspusspuss!♥

(just nu går det inte att ladda upp bilder!! Vad är det för fel hela tiden?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0