13.31 - min kvällllllll

Vaknade inte så tidigt ändå.. Vaknade tio i ett. Men nu har jag iallafall ätit frukost och jag ska väll om ett tag gå och duscha och börja göra mig i ordning. För som det ser ut nu så blir min kväll som så att först åker jag med min mami och papi till våra "kompisar" (vet inte om det heter så när man är 40-50) grillar och käkar och har det bra. Sen ringer jag Julia kring åtta och vi möts någon stans för att tillbringa kvällen med Axel och Jesper och en massa massa fler säkert som man möter på. Jaa så ser min kväll ut iallafall. Låter riktigt bra tycker jag. Vad ska ni göra gott folk? :)




















försökte hitta en bild med tummen upp.. Men det gick ju sådär.. Vi hörs senare med...... kanske en dagens?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0