14.42 - bara värre

Tjena, tjena, tjena. Förkylningen blir bara värre och värre, och jag får nog inse att jag får vara hemma och bara ta det lugnt ikväll. Tyvärr, men så är det när man är sjuk, imorgon ska jag iallafall till Gävle och handla lite! :)

Dagen idag förövrigt har väl vart helt okej. Har vart ganska sliten men men sånt är livet. Va och kollade på skol-finalen mellan Gylle och Maser idag också, och innan det tog vi oss en glass! JAG ÄLSKAR GLASS♥
Jag ska faktiskt gå och ta mig vaniljglass med varma hallon och sedan gosa ner mig i soffan under en filt och se på Vampire Diaries eftersom jag inte orkade se det igår. Har mammas & pappas mini-dator ett tag nu, för min bror ska på lan så jag har inge internet. Förutom på den här som har trådlös. Jaja gu så jag babblar vi hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0