15.25 - underbart väder!

Hemma nu igen. Jag kan säga att jag somnade klockan halv fyra inatt och jag känner mig sååå pigg. Inte bra inte bra, kommer väl somna tidigt ikväll iallafall... ;)

Idag har det annars vart en bra dag, på håltimmen så åkte jag och min fina vän Denice och lunchade på Kompis Mat& prat, suuuper god sallad käkade vi! :) Sen efter det gick vi en liten runda, hittade en jätte söt bikini på H&M i aprikos färg tror jag, sen gick vi vidare till Donken och tog oss en glass och satte oss ute i detta underbara väder! Så härligt så härligt!

Men nu har Denice snart somnat, nu ska vi kila vidare ut för i detta väder kan man ju inte vara inne? ;) Ha en fortsatt fin måndag mina vänner så hörs vi lite senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0