21.58 - onsdag imorgon!

Onsdag imorgon somsagt, och jag slutar halv två, så sjukt skönt! Och då åker jag raka vägen hem och pluggar engelska, för jag har prov på torsdag. Sen runt fem någon gång så åker jag till gymmet och möter upp Erica för att sola en stund. Jag ska testa på solarium för första gången, haha! Jag har varit emot det där, men någon gång lä ju vara första så vi får se! Men efter det åker jag hem igen och fortsätter plugga. :) Och förhoppningsvis är jag på blogg humör och har något att blogga om, så det blir en "blogg-onsdag" Haaha! Nejdå, men vi hörs imorgon mina fina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0