22.17 - min morgondag

Egentligen har jag inte gjort de jag skulle, eller jo svenskan, men jag kan fortfarande inte glosorna. Ska fortsätta träna typ 10min på dom sen får det bli som det blir. Orkar verkligen inte. Imorgon iallafall så ska vi ha någon grej i Aulan. Några ska få pris å lite sådär. :) Och jag slutar 10 över 2 om jag inte minns fel. Men jag följer med Ebba hem direkt efter skolan, och hon ska hjälpa mig och göra en ny header. (hon är verkligen skit duktig på sånt där! Och jag är så jääkla tacksam för att hon hjälper mig!!!) Och sen vid halv sex ska vi kratta fotbollsplanerna -.- Usch fyfan va tråkigt! Jaja jag överlever väl, men det är fan på gränsen alltså! Jaja har ingen aning om när vi kommer hem, det visar väl sig. Så det blir väl inte så mycket bloggning imorgon. Men vi hörs väl när vi hörs. Godnattelinatt pusselipuss!♥

Jag saknar verkligen våran tid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0