23.41 - sov sött♥

Det börjar väll bli time for bed för min del. Imorgon ska jag sooova ut riktigt ordentligt så jag orkar med min fullspäckade kväll! Fast jag tänker sova ut så länge jag bara kan för fy fan va länge sen det va. Och för att jag inte ska vakna allt för sent är det ju bra om man går och lägger sig i någolunda tid. Inte sant?
Ni får höra min kväll imorgon för jag blir som det ser ut nu hemma tills runt halv sex, så jag bloggar väll på som attans då. Låter bra va? Japp så, sov gott nu så hörs vi imorgon när jag vaknat.

Hahah åå jag dör verkligen för den här bilden!! Hahhahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0