00.09 - ett obeskrivligt pirr

Jag har ända sen jag va liten varit väldigt intresserad utav inredning. Jag tycker det är skit kul att göra om saker, förändra, göra nytt! Förut för kanske ca 1-2 år sedan ville jag bli inredare. Jag tänkte till och med gå någon sån linje på gymnasiet. Vilket jag fortfarande skulle kunna tänka mig om jag inte skulle komma in på HR.
Och just nu sitter jag och kollar på sjukt fina lägenheter, i Stockholm denna gång. För att liksom få inspiration. Och jag får sånt sjukt härligt pirr i magen. Jag verkligen drömmer mig bort till den stund jag ska få flytta till något eget. Och göra precis som jag vill ha det. Och sanningen är ju att det är inte så långt kvar tills den önskan faktiskt slår in. Hoppas jag iallafall. För att få ha en egen lägenhet och få bestämma exakt överallt hur just jag vill ha det känns obeskrivligt spännande och skönt. Och jag verkligen älskar dedära pirret!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0