11.08 - skit väder!

Godmorgon!  Fyfan vad trött jag är. Helt otroligt. Jaja jag är uppe och påklädd och strax klar iallafall. Jaa ni vet ju hur min dag ser ut så det behöver jag ju inte säga igen. Men jag tänkte slänga in en sån där extremt bra dagens innan jag ska springa till bussen i detta piss väder. Regnet verkligen bara öser ner just nu, jag hoppas det hinner gå över innan jag ska ut i detta skit väder. Kommer bli riktigt kul att sitta på Vallen i 3 timmar om det är sånt här väder!! Hoppas det går över. Ska verkligen hålla mina tummar och tår! Men ni får ha en fin dag trots vädret, så hörs vi om någon timme!:)
Detta springer jag runt i idag när det är skitväder somsagt. Jackan får också åka på idag! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0