11.15 - trötter

Hej! Jag vaknade för ca 20 minuter sedan, men ville bara vända mig om och somna om. Men nej jag måste gå upp. Dels för att försöka vända på dygnet igen, och för att jag ska iväg om ett tag. Så just nu känns det som om jag skriver detta inlägg sovandes.;-) Cougar Town va verkligen en rolig serie, så jag satt uppe ända tills klockan två inatt för att kolla på avsnitt efter avsnitt.. Hehe! Men nu är det dags att få på sig lite kläder och sen få i sig lite frukost i magen!
Bjuder på en smarrig bit från Johnossi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0