14.07 - torsdag 26 Augusti

Hemma efter en lång, regnig och grå skoldag. Det är så sjukt trist när det bara regnar, regnar och regnar. Man märker verkligen att hösten börjar komma. Fast en positiv sak är ju att jag fyller år snart! ;-)
Idag är det somsagt torsdag. Och det innebär träning. Och direkt efter det ska jag till min syster på kalas. Så det blir dåligt bloggande idag med. Men ska försöka uppdatera så ofta jag hinner iallafall. Nu måste jag först och främst se till att få i mig lite mat. Så jag orkar träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0