14.42 - älskade söndag.......

Hej! Det vart en stressig morgon. Jag hade verkligen svårt att somna igår, så jag somnade inte förens efter fyra någon gång. Så jag orkade verkligen inte upp klockan nio. Istället sov jag vidare och sen fick jag lite smått panik då jag trodde vi skulle iväg klockan tre, men det va klockan ett. Så tjugo över ropade min bror och sa att vi skulle åka kvart i, och då hade jag knappt vaknat och skulle duscha. Men jag hann iallafall! Nu snart ska jag städa mammas bil. Sen ska jag klippa gräset åt grannen. JIPPI, jag älskar söndagar!
En riktigt snygg bild från Kalmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0