15.55 - hej

Hej! Sista sommarlovsdagen idag då.. Känns väl inte sådär jätte bra, men det duger. Vi förlorade matchen idag tyvärr, på ett skitmål den sista minuten. Synd nog för vi spelade verkligen bra! Och det blev hela 4-3. Menmen, någon måste ju förlora också... ;-)
Nyss va jag till kupolen en sväng. Skulle titta på en skjorta jag sett från H&M. Men den va tyvärr slut i min storlek, så ska kolla senare i veckan istället. Ska även kanske köpa en bh från BikBok också. Men vi får se. Det blev iallafall en skinnjacka som fick följa med mig hem. Är verkligen super nöjd!! Men jag ska få den i födelsedags present. Så får väl glömma bort den.. Hehe! Nu ska jag iallafall gå och vila liten stund innan jag ska ut och käka med Ebba och Emma. Satan så mysigt det ska bli!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0