18.30 - freeeeedag

Nu är jag hemma! Har varit och träffat min Jullan Bullan ett tag nu på kupolen. Även Hanna kom en sväng på slutet. Riktigt trevligt! Hoppas det bara inte hinner gå sååå lång tid tills nästa gång. Vi har ju somsagt mycket båda två, men någon gång ska vi väl få till det? Hihi
Äntligen är det fredag och jag ska bara ta det lugnt ikväll eftersom jag har match imorgon. Jag tänkte plugga lite, planera saker inför den kommande veckan, (gillar att ha koll) och sen bara vila ut mig. Vi ska även äta kräftor ikväll! Haha. Vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0