19.21 - het bild. naaaaaat

Nu har jag käkat Thai-mat och tittat på O.C och fångarna på fortet, även kikat på Eclipse, ungefär halva då för resten sov jag på golvet..... Men nu har jag flyttat upp, så nu kan jag ligga i sängen om jag ska kolla på film! Skönt! Nu måste jag gå ner och städa trots att jag är sjuk.... Och som det ser ut nu kommer jag inte kunna ta mig till skolan imorgon, för det har bara blivit värre under dagen + att nu känns det som jag har feber. Ena sekunden håller jag på att frysa ihjäl. Och sen två sekunder senare lökar jag ihjäl. Och så nyser jag ungefär 1000 gånger i sekunden.....Älskar att vara sjuk alltså. Fast jag måste bli frisk tills på lördag, för då jälvar!!!! Nej nu måste jag gå ner å städa innan jag ska se på Fångarna på fortet och ta fram fetase godis påsen och ett kallt jävla glas cola. (sånt får man när man är sjuk) + att mamsen inte är hemma heller! Hahahhaha
Så här het får man vara när man är sjuk!! Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0