21.19 - tog bara en bild..

Hej! Ledsen för dålig bloggning idag också! Men det har vart super varmt och fint väder så jag har passat på och vart ute. Så det blir inga bilder eller så idag heller. Jag är ledsen, men sommaren är kort och man måste ju passa på när den väl är här liksom! Men imorgon har jag match klockan fem, samling kvart i fyra eller något sånt. Så jag hoppas på att hinna innan det. Nyss frågade mamma mig om jag hade filmen Dear John, för hon ville se den, och jag har ju sett den ca 5 gånger, haha! Men självklart ställer jag upp och tittar på den! Haha så vi hörs väl imorgon! Hoppas ni har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0