21.37 - bye bye

Äntligen! Typ första gången det lag jag hejade på vann på Fångarna på fortet! Haha! Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen ska jag nog kanske kolla klart på de o.c avsnitt jag aldrig såg klart innan maten. Efter det ska jag lägga mig, ska gå upp imorgon bitti och känna hur det känns, men just nu mår jag pyton igen, kändes lite bättre för ca en timme sen, men då kom jag på att jag faktiskt hade tagit en alvedon... (hehe alvedon is the shit, eller va säger ni Ebba och Emma? ;-)) Men jag blir nog hemma imorgon, och sen förhoppningsvis kan jag gå till skolan på torsdag! För på fredag ska jag mysa hemma med mamma och pappa, och sen på lördag blire partaj i Faluuuun! Fan vad jag längtar. HOFFMAESTROOO♥ Hehe men först ska jag bli frisk. Så vi hörs imorgon. Pusssinuss sov gott!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0