21.39 - läget

Nu har jag sett ännu ett Fångarna på Fortet avsnitt! Nu ska jag packa väskan, och sen hoppa in i duschen. Efter det ska jag lägga mig och läsa, och hoppas på att jag kan somna, trots att jag sov så mycket på dan. Imorgon är det torsdag, och ännu en skoldag väntar.. Slutar 20 i två och har träning halv fem. Direkt efter det ska jag åka hem till min syster på 1-års kalas för lilla Ville som fyller! :D Eller rättare sagt fyllde! Jaa då vet ni hur min dag ser ut, alltså ännu en stressig dag. Och som ni ser så blir bloggen lidande, men somsagt, det gäller att prioritera saker här i livet. Och som jag känner just nu är det skolan, familj, vänner och fotbollen som går i första hand. Så jag bloggar så ofta jag hinner, dvs när jag även har något att skriva om. Men imorgon ska jag iallafall försöka hinna lägga upp lite snygga kläder jag hittade idag. Men nu ska jag snart sova. Så godnatt! ♥
Så länge bjuder jag på en riktig godbit! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0