22.40 - massa babbel

Haha oj vad mycket plugg det blivit idag!! Hehe, istället har jag ätit massvis med kräftor, bröd med vitlöks smör, godis och njutit. Har även hunnit till Coop en sväng för att köpa matlåda till bror min, och även kollat på bilar. Haha bra fredag! :P Men bara så sjukt skönt att vara hemma och springa runt i tjockiströja och mjukisbrallor. Nu tänkte jag ta och titta på något avsnitt PH (är fortfarande inte ikapp) och sen lägga mig. För jag är sjukt trött. Och det har jag vart den senaste tiden, jag kan verkligen sova hur mycket som helst, men blir inte pigg för det. Så just nu ligger bloggen lite på is, men hoppas det blir bättre imorgon eller om någon dag snart. Är lite mycket just nu som händer, med skolan och 1000 saker utanför det också.
Skulle typ kunna göra nästan vad som helst för att bara få åka iväg till ett varmt och soligt ställe. Och bara sticka ifrån regnet och kylan! För jag orkar verkligen inte med en vinter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0