23.03 - haft en bra dag?

Hej! Vilken dag det har vart idag. Super varmt! Men synd nog tog jag på mig jeans eftersom det var så mulet imorse. Men sen sprack det upp och blev sol! Väldigt kul!!
Iallafall så har jag haft en jätte mysig kväll. Och dag förstås! Jag har varit och ätit glass med Ebba och Emma♥ Vi har snackat om verkligen allt mellan himmel och jord. Och det ska bli så himla mysigt imorgon när vi ska ut och äta och bara snacka skit. Haha nej det ska vi inte, men snacka ska vi göra! :D Nu är klockan ganska så mycket och jag ska snart hoppa i säng. För imorgon har jag match och samling redan klockan tjugo över nio. Så jag tänkte lägga mig och börja läsa i en bok jag lånade utav Ebba. Så godnatt då mina fina, så hörs vi imorgon istället! ♥
En bild från idag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0