00.14 - så jäkla trött

Jag är verkligen helt jävla fucking slut! Helt otroligt vad trött jag är just nu! Har haft en bra dag med Emmsipemmsi idag. Hon åkte precis hem. Vi har käkat pizza, ätit popcorn och kollat på Idol. Men runt tio somnade vi båda två! Hahah. Skönt det också. Man orkar fan inget annat på fredagar! Nu ska jag strax lägga mig i en otroligt jävla skön säng och sova i 1000 år. Ladda inför imorgon kväll helt enkelt då det blir paryyyyy!!

Idag fick jag reda på mitt första slutbetyg. Vi har 12 veckor fysik, 12 veckor biologi och sist 12 veckor kemi. Nyss gjorde vi klar fysiken, så nu kommer jag inte ha någon mer fysik förhoppningsvis i hela mitt liv!! Och eftersom vi är klara med det fick vi reda på vårt slubetyg idag, och jag fick MVG!!!! Helt galet vad glad jag är för det!! Känns helt amaziiiiing!
Förövrigt suger det rövhål att jävla Minna är kvar i Idol. Fan ser folk hos henne?! Hon kan ju inte ens sjunga.

Nej nu väntar sängen. Ledsen för otrolig dålig blogg-dag. Men somsagt har jag gjort lite annat idag och har helt enkelt inte orkat. Vi hörs imorgon istället. På dagen iallafall, ha det fint så länge så hörs vi imorgon! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0