11.00 - tidsinställt

Hej!
Jag tänkte bara berätta lite kort att idag är jag och firar jul med mina kusiner och min mormor! Vilket innebär att jag inte kommer blogga mer än det här inlägget. Jag tycker också att julen är en tid på året då man ska umgås med sin familj så mycket som möjligt. Jag har ingen lust att sitta vid datorn, julen är ju (nästan) årets mysigaste tid! Därför tänkte jag bara skriva detta inlägg och önska er en fortsatt God Jul! (om man nu säger så?) Hur som haver, hoppas ni är nöjda med julen, nu allt vad det innebär! Jag är super nöjd med allt jag fått, kan kanske visa er lite saker sen. Jätte tack allihopa!! Men nej, nu måste jag sova.. Nu när jag skriver detta inlägg är klockan exakt 03.29. Fan jag kommer vara död imorgon! Men vi hörs, var rädd om er ute i kylan och halkan! Puss,puss,puss!!!!!

Bjuder på en bild från en mycket mycket rolig kväll från i somras, när vi tältade med klassen! Saaaakna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0