12.41 - shue

Godmorgon! Haha jag är faktiskt piggare än vad jag trodde jag skulle vara, vilket känns otroligt skönt! Jag hade en super kul kväll igår med mina fina vänner! Har hört att många hade skit tråkigt, men det hade inte jag iallafall! :D Man får väl göra det till något roligt helt enkelt? :)
Just nu sitter jag i soffan under en filt, men måste strax börja klä på mig för vi ska hem till min mormor snart. Efter det måste jag plugga hela kvällen. Kuuuul.. Jaja vi höörs, nu ska jag vakna till lite först. Hehe
Jag har två filmer jag kaaaanske lägger upp, det är så dålig kvalle så vi får se, men kanske kanske. Måste kolla på dom en gång till först, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0