16.02 - nyååååååååår

Min nyårsafton 2010 kommer att bli annorlunda om man jämnför med tidigare år. Vanligt vis har vi "festat" hemma hos våra kompisar till familjen. Vi och tre familjer till. Vi har alltid haft det sjukt roligt, och gjort en massa saker. Nu bryter jag det och är med mina kompisar, och jag ska ha en riktigt bra nyårsafton som en bra kick-start på det nya året!

Jag börjar kvällen med mat hemma hos våra kompisar, som tidigare år. (lite vill man ju vara med ändå, liksom!) Efter det drar jag mig mot Emma, där även Ebba är. Är där ett litet tag, sen drar jag och Ebba vidare till J, där en massa annat folk troligtvis befinner sig. Där ska vi troligtvis (hehe) fira in det nya året! 2011!! Galet, det här blir kanoners! När det är slut på partandet drar jag mig hem mot min fina Ebba och sover kvar där!

Nu ska jag börja göra mig ordning, om jag hinner slänger jag upp vad jag har på mig, detta år har jag valt att ha något bekvämt, och enkelt på mig! Jag trivs bäst så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0