16.30 - liiista

Tidsinställt.
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, en hel del! Både på gott och ont, men jag ångrar ingenting!

Höll du några av dina nyårslöften?
Haha nej jag suger på att hålla nyårslöften. Har alltid gjort, och kommer alltid göra. Har aldrig hållt ett nyårslöfte.. Hehe

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Haha, nej!

Vilka länder besökte du?
Sverige.. Men snart snart får jag åka utomlands!!

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Mycket, mycket.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
28 juni- 3 juli. p&l-veckan, bästa veckan i mitt liv.

Vad är det bästa som hänt dig år 2010?
Att jag har träffat så otroligt roligt nytt folk!

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, haha sjuk har jag väl vart en miljon gånger, skadat mig har jag väl å gjort.. Men ingen "stor" skada. :)

Bästa köpet?
P&l-biljett

Vad spenderade du mest pengar på?
Skit.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla fina sommarminnen, människorna jag träffat, och såklart min familj och mina vänner.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Ojojoj, det är många, men några är väl Rockin' in the free world med Di Leva, The final countdown, vi har bara varandra, young forever (jay-z) alla Robyns låtar och HOFFMAESTRO SÅKLART!! Men även många många fler!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket gladare!!

Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara på tiden mer... Nu är det försent och jag kommer aldrig få tillbaka den...

Vad önskar du att du gjort mindre?
Vet faktiskt inte

Hur tillbringade du julen?
Haha förra julen var jag hemma med min fina familj och släkten. Samma i år med.

Blev du kär i år?
Nej, men 2011 kanske!

Favoritprogram på tv?
Har nästan slutat titta på tv :(

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hahah jaa vissa lärare kan ju bara ta sig i arslet..

Bästa boken du läste i år?
Någon av Twiligtböckerna.

Största musikaliska upptäckten?
Tror fan Hoffmaestro. Jag älskar dom något så otroligt mycket, och kommer alltid att göra, man tröttnar aldrig på deras musik!!

Något du önskade dig och fick?
Jaa :D

Något du önskade dig men inte fick?
Jaa..

Årets bästa film?
Hmmm, jag är svag för kärleksfilmer, så the Last song, Wild Child och hela twilight serien.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Öppnade paket, fikade, fikade med min fina vän Ebba, och bowlade med Fia och Emma! En perfekt födelsedag!

De bästa nya människorna du träffade?
Haha oj, jag träffade så mycket roligt folk!!

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Det jag trivs i.

Vad fick dig att må bra?
Mina underbara vänner, och min familj!

Vilken kändis var du mest sugen på?
Alex Pettyfer!!!!!!!!!!!!!!!!

Vem saknade du?
En person som inte finns kvar längre, många vänner jag tappat kontakten med..

Favoritmånad?
Slutet på juni, början på juli och september!! :D

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jaa, jag skulle njutit mer. Fast ändå, jag hade en helt amazing sommar med så otroligt fina, underbara och framförallt roliga människor!

Hihi jaa har man bloggtorka så har man, det här är iallafall bättre än ingenting. Just nu är jag iallafall och hjälper pappa med lite arbete. Vi hörs när jag är hemma igen! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0