17.23 - lucia och sjuk=inte bra

Idag mår jag piss. Ärligt talat. Fyfan, jag vaknade med världens ont i halsen och har haft det exakt hela dagen. Det blir ju inte direkt bättre av att man ska sjunga hur jäkla höga lucia sånger gång på gång heller.. Haha efter andra "showen" hade jag nästan tappat rösten helt. Men efter lite hosta var den tillbaka!;-) Nice, jag vet.
Simmat har jag gjort idag också. Eller rättare sagt livräddat. Nu sitter jag hemma i min soffa som är den skönaste platsen på jorden just nu, och fryser rumpan av mig. Ska gå och ta en alvedon och sedan lägga mig en stund och kolla på tv, innan jag ska iväg igen på lucia klockan halv åtta. Denna gång för föräldrarna!
Fan måste plugga till so provet också, fan fan fan jag orkar iiiiiiiiiiiiiiiiinte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0