17.29 - datorn=paj

Hejhej!!

Jag är ledsen att jag inte har bloggat, men datorn pajjade igår! Helt och hållet. Den startade inte alls. Och eftersom det verkade som att det inte funkade att mobilblogga, sket jag i det helt. Men jag ska försöka blogga ikväll!

Iallafall, kom hem runt tre idag. Och efter ett tag var jag, mamma och ma bratha på Kupolen, i jakt på en mobil och jeans. Vi kom inte hem med något av det.. Så dagarna efter nyår är det jag som kommer gå på jakt efter nya jeans. För det är något jag verkligen behöver!

Nu ska jag gå och äta lite, min bror håller på och skriker att jag ska komma NU. Så får väl springa iväg! Efter det ska vi spela lite spel, vi köpte ett i Örebro. Musfällan eller vad det hette, för 5+! Haha började gapskratta när pappa kom hem med det. Men det är faktiskt kul!:P

Ojoj, nu måste jag kila, men vi hörs lite senare. PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0