18.04 - skönt

Hej! Nu har vi äntligen kommit till hotellet. Skönt, för jag är verkligen slut i fötterna! Idag har vi varit på IKEA, Marieberg och stadium outlet och sen Lager 157. Men imorgon blir det stan! Har inte köpt någonting än.... Fast jag har förälskat mig i ett par Converse. GAAAH vad snygga dom är!!

Nåja.. Nu ska jag lägga mig i sängen en stund, vi köpte med oss en massa tidningar, godis, chips och popcorn som vi ska njuta av lite ikväll. Skönt! Sen blir det väl någon film också, jag känner att detta behöver jag! Nu ska jag chilla lite, ha en fortsatt fin kväll, får se om vi hörs något mer!:)

P.s Jag såg att mitt inlägg jag gjorde imorse från mobilen inte har kommit upp! Hmm konstigt, måste kolla upp det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0