18.07 - äntligen hemma!

Oj oj oj vilken dag det har varit! Somnade jätte sent inatt igen, så när klockan ringde halv tio var jag helt DÖD. Somnade såklart om och vaknade halv elva. Då jag hade lite bråttom eftersom jag och Emma skulle åka till Kupolen. Men jag hann ändå gott och väl. Så runt halv tolv var vi och trängdes med en miljon andra människor på Kupolen. Haha! Men det gick.. Jag hittade inget, men jag åker ju till Örebro imorgon, så det var lika bra!:P Efter kupolen mötte jag upp Erica för att gymma! Där träffade jag också Denice, så vi snackade rätt mycket! Mycket trevligt! Efter gymmet tog jag bussen hem, och nu sitter jag här, har precis käkat, och ska börja packa lite. Sen ska jag duscha, och klockan åtta tror jag det är Fångarna på Fortet! Vi hööörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0