19.11 - Alex Pettyfer

Hej hej fredag!! Har sovit en liten stund sen jag kom hem från skolan. Är alltid så galet trött på fredagar. Men nu är det helg! Så imorgon ska jag äntligen få sova ut ordentligt!
Nyss vankades det jorgubbar i varm smält choklad. Nu blir det film, sedan blir det Idol och en jävla massa godis och julmust. Som ni kanske märker verkligen älskar jag julmust. Enligt mig är det det som är det absolut godaste som går att dricka. Hihi mina vänner tröttnar lite på mig ibland när jag snackar om min jäkla julmust. MEN DET ÄR JU SÅ GOTT!:D
Nu ska jag hur som haver titta på Wild Child för typ 1000 gången. Hahah är det bara jag som tycker Alex Pettyfer är gaaalet snygg?!

Det kan det inte vara, ni ser ju själva!!! SÅ JÄVLA SNYGG

Kommentarer
Postat av: Arshii

Jag döör för att han är så galet snygg! Tittar på Wild child nu! Längtar tills hans nya film " I am number four kommer ut" ;D

2011-03-20 @ 22:58:04
URL: http://arshii.blogg.se/
Postat av: Anonym

FAN VA SNYGG :)

2011-03-21 @ 19:10:50
Postat av: mandyz

Jag har sett I am number four DEN ÄR GRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYM ni måste se den om ni inte sett den :D :D :D

2011-03-28 @ 16:35:44
URL: http://mandyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0