20.01 - fint

Jag har nu käkat årets första "julbord" som var otroligt gott! Det satt riktigt fint efter att ha köttat rejält på gymmet i 1,5 timme! Men nu sitter jag här i min soffa med en fet låda med geisha choklad. Mmmmm min favorit, det är så JÄVLA GOTT!! Jag är en choklad-älskare av alla slag, men jag kan säga att geisha ligger väldigt högt upp! Så det är väl rätt fint. Så nog ta mig några smakprov framför ung&bortskämd  och Svenska Hollywood fruar och den där nya serien på tre delar som började idag! Mysig måndag!
Imorgon gör jag min sista dag i skolan detta år. Det känns obeskrivligt bra!

Någon som är lite avis? Hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0