20.21 - yrt

Jag blir bara ännu mer snurrig efter all dess information! Jag har nästan hela tiden varit fast besluten vid Restaurang & Livsmedel (f.d hotell & restaurang) men nu, efter ikväll har jag nog troligtvis ändrat mig. Nu vill jag gå Hantverk frisör på Haraldsbo. Jag tycker det verkar vara en sjukt rolig linje, men jag vill ju även gå restaurang eftersom jag älskar att laga mat?! Jag har en känlsa av att jag aldrig kommer kunna bestämma mig vilken linje/skola jag ska välja då "val-dagen" väl är här. Fan att det ska vara så svååååååååååååååååårt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0